PODJARKA KANIEWSKIEGO

Mój przyjaciel umysł

Krótki opis. Podjarka Kaniewskiego to mój autorski podcast o kreatywności w życiu. Dzielę się w nim moimi doświadczeniami oraz przemyśleniami o marketingu i innych moich pasjach. Zapraszam też gości, z którymi rozmawiam o kreatywności w życiu i biznesie. Wokół podcastu buduję żywą społeczność, do której możesz dołączyć nawet teraz.

W dzisiejszym odcinku chciałbym porozmawiać z wami o umyśle. W momencie, w którym klient dowiedział się o jakieś marce / produkcie / usłudze / czy firmie – i coś go zainteresowało / zaintrygowało / przyciągnęło do siebie / wywołało jakieś emocje / coś mu uświadomiło – klient zazwyczaj wchodzi w fazę ZAINTERESOWANIA daną marką – jest otwarty na komunikację ze strony marki – może to być wizyta na stronie internetowej / może to być przeczytanie newslettera – może to być sprawdzenie opinii w Internecie – jednym słowem jest to czas, w którym kształtują się decyzje zakupowe klienta. I teraz – patrząc na ten etap przez pryzmat copywritingu – jeżeli wiemy, że klient jest na tym konkretnym etapie – kontaktu z marką – powinniśmy się z nim komunikować w zupełnie inny sposób niż to ma miejsce – na innych etapach. Np. W porównaniu z etapem pierwszym – teraz ta komunikacja powinna być bardziej dogłębna, bardziej informacyjna – to jest moment, w którym mamy uwagę i ciekawość klienta więc właściwie powinniśmy to wykorzystać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Polecane odcinki

Mój przyjaciel umysł
W dzisiejszym odcinku chciałbym porozmawiać z wami o umyśle. W momencie, w którym klient dowiedział się o jakieś marce / produkcie / usłudze / czy firmie - i coś go zainteresowało / zaintrygowało / przyciągnęło do siebie / wywołało jakieś emocje / coś mu uświadomiło - klient zazwyczaj wchodzi w fazę ZAINTERESOWANIA daną marką - jest otwarty na komunikację ze…
Tytuł przykładowego odcinka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Tytuł przykładowego odcinka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Tytuł przykładowego odcinka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Tytuł przykładowego odcinka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Tytuł przykładowego odcinka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.