DORADZTWO MARKETINGOWE

Tutaj jest przykładowe hasło na start

Nie jestem klasycznym marketerem. Można nawet powiedzieć, że bliżej mi do marketingowego hippisa, czy anarchisty. Lubię pracować z klientami, którzy doceniają klasyczne metody marketingowe, ale w tym samym czasie starają się je ulepszyć albo shackować.

A najbardziej lubię pracować z klientami, którzy mają odwagę być inni i nie boją się wprowadzać do swojego biznesu działań, których nikt do tej pory nie robił.

Efektem może być viralowe wideo, nowy produkt, kooperacja z inną marką, hipnotyczny program lojalnościowy, genialne narzędzie marketingowe lub bardzo nietypowa strategia komunikacji. A może miks tego wszystkiego! Jeżeli to co czytasz rezonuje z Tobą to masz we mnie marketingowego kompana!

Psychologia aktywnej sprzedaży

Decyzje zakupowe Twoich klientów bardzo często rozłożone są w czasie i podzielone na różne etapy. Można powiedzieć, że Twój klient dojrzewa do zakupu. Zrozumienie tego procesu pozwala na świadome i mądre wspieranie go w nim i budowanie relacji dostosowanej do jego aktualnego poziomu zaufania.

Im więcej punktów styku podczas tej podróży, tym większa szansa na to, że spotkacie się w punkcie docelowym i obie strony będą z tego zadowolone. Poprzez właściwe przygotowanie strategii content marketingu, komunikacji w social mediach, stron firmowych i ofert możesz realnie wpływać na efekt Twoich kampanii.

Mogę pomóc zaplanować Ci te wszystkie działania i pomóc Ci w ich wdrażaniu.

Permission marketing

Często jest tak, że masz na swoim facebooku kilka tysięcy polubień. Ale czy to są polubienia osób, które rzeczywiście znają Twoją firmę? Czy to są polubienia osób, które mają z Twoją firmą jakąkolwiek relację. Czy zależy im choć trochę na Twojej marce? Takie relacje można zbudować. Taką więź można ożywić. Wymaga to pracy i czasu. Wymaga to też zbudowania strategii, która jest ściśle związana z esencją – Twoją i ludzi, którzy współtworzą Twoją firmę.

Mogę razem z Tobą oraz Twoim zespołem, zaplanować od podstaw strategię budowania społeczności Twoich klientów. Zbudować esencję komunikacji marki, pomóc wypracować misję firmy i wymyślić ścieżki komunikacji tej strategii. Pomysły wyłonią się z naszych wspólnych kreatywnych sesji i będą ściśle związane z Twoją firmą i specyfiką Twojej branży. Może to będzie podcast? Może program lojalnościowy. A może przedstawienie teatralne? Myślenie Out of The Box – to Ci chcę zaproponować.

Budowanie marki

Dopiero zaczynasz tworzyć marketing wokół swojego projektu i chciałbyś żebym na tym etapie był Twoim doradcą? Napisz do mnie i opowiedz o swoim projekcie. Jeżeli zarazisz mnie swoją pasją do tego, co gra Ci w sercu – wspólnie możemy stworzyć Twój nowy brand.

Zbudujemy fundamenty Twojej marki i mądrze zaplanujemy kolejne kroki jej rozwoju. Razem zbudujemy strategię komunikacji Twojej marki oraz konkretny plan działań marketingowych. Zrobię wszystko, żeby nasza dobra nowina dotarła do właściwych ludzi i została przez nich entuzjastycznie przyjęta.

Z mojej strony możesz liczyć na profesjonalny copywriting, naming oraz pomoc w znalezieniu właściwych firm i specjalistów do realizacji naszych założeń marketingowych. Jeżeli zdecyduję się pomagać Ci w Twoim projekcie, będę dbał o niego jak o swój własny.

Audyt marketingowy

Każdemu przydaje się od czasu do czasu opinia kogoś z zewnątrz. Dobrze, żeby to nie była opinia przypadkowej osoby, ale ktoś kto rzeczywiście potrafi powiedzieć coś mądrego, a przede wszystkim konstruktywnego. Łatwo jest krytykować, dużo trudniej jest zaproponować rozwiązania, które będą lepsze, a które przede wszystkim będą osiągać lepsze rezultaty.

Nie mogę obiecać, że zawsze proponuję takie rozwiązania. Zawsze za to staram się dogłębnie zrozumieć biznes moich klientów, przeprowadzić wnikliwy wywiad i z uwagą zapoznać się z dostarczonymi przez nich materiałami. Często efektem tej analizy mogą być konkretne sugestie dotyczące zmian w komunikacji lub propozycje dodania do nich nowych elementów.

Audyt może dotyczyć analizy tekstów na stronie www, ofert sprzedażowych, komunikacji w Social Media, skryptów sprzedażowych czy strategii relacji z dziennikarzami. Nie twierdzę, że jestem ekspertem od wszystkiego, ale mogę Ci obiecać, że mam bardzo kreatywne, ale równocześnie zdroworozsądkowe myślenie o marketingu i prawie 20 lat doświadczeń w tej dziedzinie





    Chcesz ze mną współpracować?