COPYWRITING PREMIUM
Niektóre projekty wymagają specjalnego podejścia.
Zajmuję się wąskim wycinkiem copywritingu. Piszę strategiczne teksty i oferty sprzedażowe. Wymyślam hasła reklamowe, powołuję do życia nazwy marek i produktów. Pomagam firmom, które nie boją się być inne. Skontaktuj się ze mną, jeżeli projekt, który tworzysz ma dla Ciebie priorytetowe znaczenie i nie chcesz go powierzać przypadkowej osobie.
Strategiczny copywriting
W zależności od potrzeb mogę zaplanować Twoją komunikację od podstaw lub wesprzeć Cię w jej newralgicznych punktach. Moja pomoc obejmuje tworzenie strategii komunikacji, pisanie tekstów na strony internetowe oraz kreowanie storytellingu. Zwykle dobre efekty daje poprzedzenie tej usługi doradztwem albo audytem marketingowym.
Portfolio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
Portfolio 2
Copywriting sprzedażowy
Jeśli wierzę w produkt lub usługę, potrafię je sprzedawać jak nikt inny. Bazuję na klasycznym copywritingu, który ma silny focus na wyniki sprzedażowe. Dostosowuję go jednak do dzisiejszych czasów. Zwykle proponuję klientom równoległe wykorzystanie kilku kanałów komunikacji – tak, żeby na landing page’a kierować już ciepłych klientów, których ostatecznie do zakupu przekonuje genialny tekst na stronie. Jeżeli przyjdziesz do mnie z projektem, który mnie do siebie przekona, możemy umówić się na rozliczenie tradycyjne lub procent od sprzedaży.
Portfolio

gfdg f fgfdgdfgdf fdf

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
Claimy i hasła reklamowe
Zazwyczaj tagline współistnieje nierozerwalnie z Twoim logo. Jest to emocjonalny komunikat, którym obwieszczasz światu obietnicę swojej marki. Za każdym razem, gdy klient widzi Twoje logo – na stronie internetowej, ulotkach, wizytówkach, materiałach multimedialnych – hasło mówi dobitnie KIM JESTEŚ i jak zmieniasz na lepsze życie swoich klientów. Jest “insertem” dołączanym do każdego spojrzenia. Im lepsze hasło, tym głębiej zagnieżdża się w głowie klienta.
Jestem jednym z najlepszych w Polsce specjalistów od tworzenia claimów i haseł reklamowych. Jedno z nich przeszło nawet do kanonu polskiej reklamy. Jeżeli chcesz, żebym stworzył dla Twojej marki hasło, które będzie silne i idealnie scalone z Twoją marką, daj mi znać.
Hasła które stworzyłem:
Pij mleko, będziesz wielki
Hasło reklamowe miało w ciekawy i intrygujący sposób zachęcić dzieci i młodzież do picia mleka. Slogan reklamowy był ściśle związany ze scenariuszami spotów TV, w których pokazywane były znane „wielkie” gwiazdy kina, sportu, muzyki. Stworzone przeze mnie hasło reklamowe stało się jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sloganów.
Igloo. Fresh Innovations.
Lorem ipsum
Eurosport. Wielki sport. Wielkie Emocje.
Lorem ipsum
Artist Tax Consulting. Your talent.
Our experience.
Lorem ipsum
Equilibrium. Równowaga przestrzeni.
Lorem ipsum
CLS. Catering udanych konferencji.
Lorem ipsum
DPL. Na szybkim pasie sukcesu.
Lorem ipsum
Galeria Mokotów. Moje miejsce.
Lorem ipsum
EPOS. Sztuka kreowania czasu.
Lorem ipsum
Software mind. Focused on results.
Lorem ipsum
Chmurka.pl. Serwery najwyższych lotów.
Lorem ipsum
Fornett Consulting. Software to
move the world.
Lorem ipsum
Lifter. Czystość to inwestycja.
Lorem ipsum
Datev.pl. We know IT.
Lorem ipsum
Rzeczpospolita. Wiesz dobrze.
Lorem ipsum
ARC Rynek Opinia. To, co istotne.
Lorem ipsum
Carisma. Zmieniamy horyzont Twoich marzeń.
Lorem ipsum
Aveno Life. Massage starts here.
Lorem ipsum
Ekleim. Czysta przestrzeń biznesu.
Lorem ipsum
Eko Jurty. Natura na okrągło.
Lorem ipsum
Remed. Nasza wiedza w Twoich rękach.
Lorem ipsum

Naming
Dobra nazwa to podstawa. Można oczywiście zignorować ten etap. Wiele firm nie zdaje sobie jednak sprawy, jak wiele się na tym traci. Dobra nazwa to:
- kilka razy lepsza zapamiętywalność,
- to dużo silniejsze emocje w relacjach z marką,
- to potencjał, który rośnie z każdym dniem.
Tworzę nazwy samodzielnie lub w szerszym gronie, w ramach mojej agencji Naming.pl, którą prowadzę już od 15 lat. Jeżeli potrzebujesz nowej nazwy dla firmy lub marki czy produktu, który wprowadzasz na rynek, napisz do mnie.
Zaskocz mnie
Jeżeli masz inny ciekawy i niebanalny projekt związany z copywritingiem lub marketingiem, daj mi znać. Im większe wyzwanie tym lepiej!