COPYWRITING PREMIUM

Niektóre projekty wymagają specjalnego podejścia.

Zajmuję się wąskim wycinkiem copywritingu. Piszę strategiczne teksty i oferty sprzedażowe. Wymyślam hasła reklamowe, powołuję do życia nazwy marek i produktów. Pomagam firmom, które nie boją się być inne. Skontaktuj się ze mną, jeżeli projekt, który tworzysz ma dla Ciebie priorytetowe znaczenie i nie chcesz go powierzać przypadkowej osobie.

Strategiczny copywriting

W zależności od potrzeb mogę zaplanować Twoją komunikację od podstaw lub wesprzeć Cię w jej newralgicznych punktach. Moja pomoc obejmuje tworzenie strategii komunikacji, pisanie tekstów na strony internetowe oraz kreowanie storytellingu. Zwykle dobre efekty daje poprzedzenie tej usługi doradztwem albo audytem marketingowym.

Portfolio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Portfolio 2

Copywriting sprzedażowy

Jeśli wierzę w produkt lub usługę, potrafię je sprzedawać jak nikt inny. Bazuję na klasycznym copywritingu, który ma silny focus na wyniki sprzedażowe. Dostosowuję go jednak do dzisiejszych czasów. Zwykle proponuję klientom równoległe wykorzystanie kilku kanałów komunikacji – tak, żeby na landing page’a kierować już ciepłych klientów, których ostatecznie do zakupu przekonuje genialny tekst na stronie. Jeżeli przyjdziesz do mnie z projektem, który mnie do siebie przekona, możemy umówić się na rozliczenie tradycyjne lub procent od sprzedaży.

Portfolio

gfdg f fgfdgdfgdf fdf

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Claimy i hasła reklamowe

Zazwyczaj tagline współistnieje nierozerwalnie z Twoim logo. Jest to emocjonalny komunikat, którym obwieszczasz światu obietnicę swojej marki. Za każdym razem, gdy klient widzi Twoje logo – na stronie internetowej, ulotkach, wizytówkach, materiałach multimedialnych – hasło mówi dobitnie KIM JESTEŚ i jak zmieniasz na lepsze życie swoich klientów. Jest “insertem” dołączanym do każdego spojrzenia. Im lepsze hasło, tym głębiej zagnieżdża się w głowie klienta.

Jestem jednym z najlepszych w Polsce specjalistów od tworzenia claimów i haseł reklamowych. Jedno z nich przeszło nawet do kanonu polskiej reklamy. Jeżeli chcesz, żebym stworzył dla Twojej marki hasło, które będzie silne i idealnie scalone z Twoją marką, daj mi znać.

Hasła które stworzyłem:

Pij mleko, będziesz wielki

Hasło reklamowe miało w ciekawy i intrygujący sposób zachęcić dzieci i młodzież do picia mleka. Slogan reklamowy był ściśle związany ze scenariuszami spotów TV, w których pokazywane były znane „wielkie” gwiazdy kina, sportu, muzyki. Stworzone przeze mnie hasło reklamowe stało się jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sloganów.

Igloo. Fresh Innovations.

Lorem ipsum

Eurosport. Wielki sport. Wielkie Emocje.

Lorem ipsum

Artist Tax Consulting. Your talent.
Our experience.

Lorem ipsum

Equilibrium. Równowaga przestrzeni.

Lorem ipsum

CLS. Catering udanych konferencji.

Lorem ipsum

DPL. Na szybkim pasie sukcesu.

Lorem ipsum

Galeria Mokotów. Moje miejsce.

Lorem ipsum

EPOS. Sztuka kreowania czasu.

Lorem ipsum

Software mind. Focused on results.

Lorem ipsum

Chmurka.pl. Serwery najwyższych lotów.

Lorem ipsum

Fornett Consulting. Software to
move the world.

Lorem ipsum

Lifter. Czystość to inwestycja.

Lorem ipsum

Datev.pl. We know IT.

Lorem ipsum

Rzeczpospolita. Wiesz dobrze.

Lorem ipsum

ARC Rynek Opinia. To, co istotne.

Lorem ipsum

Carisma. Zmieniamy horyzont Twoich marzeń.

Lorem ipsum

Aveno Life. Massage starts here.

Lorem ipsum

Ekleim. Czysta przestrzeń biznesu.

Lorem ipsum

Eko Jurty. Natura na okrągło.

Lorem ipsum

Remed. Nasza wiedza w Twoich rękach.

Lorem ipsum

Naming

Dobra nazwa to podstawa. Można oczywiście zignorować ten etap. Wiele firm nie zdaje sobie jednak sprawy, jak wiele się na tym traci. Dobra nazwa to:

  • kilka razy lepsza zapamiętywalność,
  • to dużo silniejsze emocje w relacjach z marką,
  • to potencjał, który rośnie z każdym dniem.

Tworzę nazwy samodzielnie lub w szerszym gronie, w ramach mojej agencji Naming.pl, którą prowadzę już od 15 lat. Jeżeli potrzebujesz nowej nazwy dla firmy lub marki czy produktu, który wprowadzasz na rynek, napisz do mnie.

Zaskocz mnie

Jeżeli masz inny ciekawy i niebanalny projekt związany z copywritingiem lub marketingiem, daj mi znać. Im większe wyzwanie tym lepiej!





    Chcesz ze mną współpracować?